Românii își pierd tot mai mult încrederea în Compania Orange

302

Compania de telefonie mobilă „Orange”, cândva liderul incontestabil printre rețelele de telefonie, își pierde tot mai mulți clienți, iar veniturile inregistrate sunt și ele în scădere.

Orange România a obținut venituri de 235,5 milioane de euro în primul trimestru al acestui an, în creștere cu 6,5% față de perioada similară a anului trecut.

Ritmul de creștere a veniturilor din primul trimestru al acestui an a coborât cu aproape un punct procentual față de ultimul trimestru al anului 2015.
 

La 31 martie, operatorul avea 10.009.000 clienți din care 48,2% abonați și 51,8% utilizatori ai serviciilor preplătite.

Față de finele anului trecut, acest indicator a scăzut cu 1,65%. Practic, compania a pierdut aproape 170.000 de clienți, potrivit profit.ro.

Oare de vină sunt ofertele mai bune și serioase oferite de alte rețele, sau pur și simplu compania Orange România a decăzut iar clienții s-au săturat să fie păcăliți cu oferte pompoase care, în realitate, nu au atâtea avantaje ca în prezentare?