Circulația rutieră pe Podul Olt se desfășoară cu greutate, după ce în Podul Olt a apărut o nouă gaură.
Cozi de sute de metri și de o parte și de alta a Podului Olt în această dimineață. Nervii șoferilor sunt întinși la maximum, aceștia fiind nevoiți să aștepte mult timp în trafic la Podul Olt pentru a ieși sau intra în Slatina. Totul din cauza unei noi găuri apărute în placa podului. Asta după ce luna trecută a fost reparată o altă gaură.
Podul Olt a ieșit din garanție și este cuprins într-un proiect de reabilitare după un procedeu tehnic asemănător celui de la Podul Giurgiu- Ruse. Deși autoritățile anunțaseră că acesta va intra în reparații anul trecut, nici la această dată nu se știe când va fi demarată lucrarea, discuții fiind și asupra deciziei de închidere a traficului rutier pe ambele sensuri și devierea pe aproximativ 33 kilometri pe o rută ocolitoare.
Podul peste râul Olt de la Slatina are o lungime de 425 metri, are elemente de structură construite în 1932 iar stabilitatea la acțiuni statice, dinamice și seismice este nesatisfăcătoare, arată Ministerul Transporturilor în nota de fundamentare a proiectului. La tabliere, protecția anticorozivă este degradată în proporție de 80%, au apărut coroziunile prin oxidare-rugină, iar calea de rulare are asfalt vălurit și crăpat, rosturi de dilatație degradate și parapete de siguranță deteriorate.