Linia telefonică gratuită a Primăriei Slatina, inutilă

138

În primele luni ale acestui an, Primăria Slatina a lansat un TelVerde, destinat locuitorilor urbei. Linia telefonică gratuită din orice reţea 0349.919 ar fi trebuit să-i determine pe slătineni să-şi spună of-urile legate de oraş direct la Cabinetul Primarului, să facă sesizări, să ceară informaţii sau să ofere soluţii la anumite probleme ale urbei.

Noua cale de comunicare cu cetăţenii, de colaborare, s-a dovedit însă inutilă, slătinenii preferând să sune, pentru aceleaşi probleme, la numerele de fix ale administraţiei locale.

„De la deschiderea liniei, s-au primit în jur de 100 de apeluri de la cetăţeni. La început se primeau, în medie, şapte apeluri pe zi, acum telefonul dacă mai sună o dată pe săptămână. Cetăţenii sună pe numerele de fix. Apelurile preluate pe linia gratuită s-au referit la problemele legate de maidanezi, iluminat public, gropi, iar unii cetăţeni au solicitat plantări de pomi. Deşi este gratuită, linia nu mai este solicitată. Nu putem spune că nu se cunoaşte existenţa ei, deoarece numărul de TelVerde apare pe site-ul primăriei lângă cele de fix. Oricine vrea să reclame ceva, o poate face direct sunând la numărul 0349.919. Este un număr scurt la care toţi cetăţenii din Slatina pot să sune la Cabinetul Primarului. Li se răspunde în intervalul orar 8.00-16.00, apelurile primite după aceste ore fiind înregistrate. Dorim astfel ca doleanţele slătinenilor să se rezolve cât mai repede.”, declară Mugurel Manea, purtătorul de cuvânt al primăriei.