Incendiul de la Colectiv a aprins spiritele la TVR

146
KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Raluca Stroe Brumariu, şefa interimară a Ştirilor TVR, şi-a anunţat azi demisia din funcţie după ce postul public nu a acoperit vineri noaptea, în regim de breaking news, dezastrul de la clubul Colectiv.

Şefa interimară a Ştirilor TVR a susţinut că nu a fost în Bucureşti în acea noapte şi astfel colegii ei nu au putut îndeplini procedura pentru intrarea în regim de breaking news după izbucnirea tragediei de la clubul Colectiv.
,,Motivul demisiei este că eu nu am fost aici în acea noapte, iar în absenţa mea nu s-au luat măsurile care trebuiau luate pentru a se intra în emisie. Pentru ca pe teren au fost oameni – şi reporteri, şi cameramani, şi şoferi, iar în redacţie au fost producători şi editori şi producătorul executiv”, a declarat demisionara
TVR nu a transmis vineri noaptea niciun fel de imagini sau informaţii legate de producerea tragediei de la clubul groazei.
”Ca urmare a reacţiei întârziate pe care TVR a avut-o în cazul relatării tragediei petrecute în Bucureşti in noaptea de vineri spre sâmbătă, directorul Departamentului Ştiri şi directorul interimar de Programe şi-au înaintat demisia, alte decizii urmând să fie luate în zilele următoare. După măsurile de urgenţă, începând de astăzi, TVR va putea acoperi tehnic şi editorial în cel mai scurt timp posibil evenimentele de interes public major. O procedură internă de tranziţie este aprobată începând de astăzi până la numirea unui nou Consiliu de Administraţie”, se arată într-un comunicat al conducerii TVR semnat de directorul-preşedinte Irina Radu.
”TVR prezintă scuze telespectatorilor pentru modul în care a tratat, insuficient ţi neprofesionist, tragedia din noaptea de vineri, de la momentul în care s-au petrecut faptele şi până sâmbătă, la 7,00 dimineaţa, când a fost difuzat primul jurnal de ştiri. Explicaţiile sau motivele de orice fel pălesc în faţa obligaţiei noastre faţă de public. Măsurile luate şi modificările organizatorice, vă garantăm, ne vor apropia din ce în ce mai mult de televiziunea publică de care România are nevoie şi pe care nu a avut-o de ani de zile”, se mai arată în comunicat.