Dacia și-a confirmat anul trecut locul 3 pe podiumul european al vânzărilor către clienții particulari, cu o cotă de piață record de 7,6%. Producătorul auto a vândut 573.800 de vehicule, o creștere de 6,8%. Spring a înregistrat o creștere de 75%.
Dacia a reprezentat anul trecut 3,7% din vânzările de autoturisme și vehicule comerciale ușoare în Europa și 4,2% din vânzările de autoturisme în Europa, înregistrând 573.800 de mașini vândute.
Lansat la mijlocul anului 2021, Dacia Spring 100% electric a înregistrat 48.900 de vânzări, în creștere cu 75% față de 2021 și a fost numărul 3 vehicule electrice vândute clienților de retail în Europa.
Dacia Jogger a înregistrat aproape 57.000 de vânzări și a fost numărul 2 din segmentul C (cu excepția SUV-urilor) vândut clienților de retail în Europa.
Dacia Duster, cu 197.100 unități vândute, a raportat o creștere cu 5,8% față de 2021, fiind al 2-lea cel mai bine vândut vehicul pe piața europeană de retail în 2022 și cel mai bine vândut SUV pe piața de retail din 2018. (sursa: economedia.ro)