RAR transmite că șefii din teritoriu stau la dispoziție cu explicații și lămuriri pentru orice client. Mai mult, instituția pune pe site-ul RAR, www.rarom.ro, la rubrica „Șefi Reprezentanțe”, datele de contact ale fiecăruia dintre șefii reprezentațiilor.
,,Vă invităm să apelați imediat la șeful reprezentanței unde ați fost cu vehiculul, dacă aveți orice nemulțumire. Este mult mai eficient ca problema să se rezolve pe loc, „la cald”, atât timp cât mașina este acolo și datele sunt proaspete. Pentru că, în acest fel, dacă este vorba despre o eroare de orice natură, intervenția instant este mai eficientă decât revenirea ulterioară. Exista situații în care inginerii de pe linie nu va pot oferi toate explicațiile necesare de care aveți nevoie astfel încât să plecați de la RAR în deplină cunoștință a unei situații excepționale sau neprevăzute. Motiv pentru care venim în întâmpinarea dvs. cu o modalitate eficientă de a salva timp și nervi!,, transmite RAR.
Șeful de reprezentanță are obligația să verifice tot ce îl nemulțumește pe client și să intervină dacă este cazul.