Islanda, Liechtenstein și Norvegia sprijină financiar educația din Slatina, prin programul Școala Încrederii

126

Programul Școala Încrederii este implementat în peste 100 de școli și grădinițe de stat din România, cu ajutorul unei finanțări de aproape 100.00 de euro din partea Active Citizens Fund România, program finanțat de Islanda, Liechtenstein și Norvegia. Printre școlile beneficiare  fac parte și trei unități din Slatina, iar în mai puțin de o lună va demara o nouă campanie de recrutare de școli și grădinițe de stat care să fie incluse în program începând cu anul școlar 2022-2023

Trei unități de învățământ din Slatina sunt implicate într-un  program educativ susținut financiar prin granturi SEE:  Școala Gimnazială „George Poboran”, Colegiul Tehnic „Alexe Marin” și Grădinița cu Program Prelungit „Ion Creangă”.

,,Asociația Wellbeing Institute, din Cluj-Napoca, cea care implementează programul Școala Încrederii în peste 100 de școli și grădinițe de stat din România, a câștigat o finanțare de 99.700 de euro din partea Active Citizens Fund România, program finanțat de Islanda, Liechtenstein și Norvegia, prin granturile SEE 2014-2021, în cadrul proiectului POVESTEA merge mai departe – Creșterea capacității de fundraising pentru schimbare în educație. Cu sprijinul acestui proiect, asociația își va crește capacitatea organizațională de a desfășura campanii de donații de la persoane fizice, în mediul digital și prin SMS, urmând ca sumele astfel obținute să fie folosite pentru derularea programului Școala Încrederii.,, anunță Alin ȘUTEA, PR Manager Școala Încrederii.

Școala Încrederii oferă un nou model de a face școală în România, bazându-se pe transformările pe care Transylvania College a reușit să le implementeze, dar și pe standardele British Schools Overseas  sau cele oferite de procesul Leader in Me. În cei cinci ani în care fiecare școală sau grădiniță de stat este parte din proiect, directorii, personalul didactic, non-didactic și administrativ trec printr-o serie de traininguri și sesiuni de coaching construite pe patru piloni principali: responsabilitate personală, bunăstare, progres academic si comunitate activă.