,,Telefonul cetățeanului” de la Primăria Caracal face prima victimă

1165

Inițiativa administrației caracalene de a înființa o linie telefonică la care cetățenii să sesizeze neregulile pe care le observă a devenit funcțional. În plus, în urma unei sesizări făcută de un cetățean cu spirit civic, o situație nedorită a fost înlăturată, iar cei care ignorau prevederile legale au primit o amenzi usturătoare.

Adrministrația caracaleană a făcut publică o situație nedorită care până acum trecea fără să fie bogată în seamă, atât de cetățeni, cât și de cei care trebuiau să vegheze la respectarea normelor în vigoare. La telefonul cetățeanului, inauguart zilele trecute de către autoritățile caracaleană, un locuitor a semnalat că persoane necunoscute aruncă la întâmplare cantități importante de moloz. Inspectorii urbani s-au pus în mișcare și i-au surprins pe indivizi chiar în timp ce își descărcau mașinile cu resturi de construcții. Ei au sesizat garda de mediu iar persoanele în cauză au primit amenzi usturătoare.
,,În urma unui apel telefonic la ”Numărul cetățeanului” pus la dispoziție de Primărie pentru sesizarea problemelor din comunitate, inspectorii urbani s-au deplasat la ieșirea din oraș spre comuna Celaru unde au surprins în fapt un grup de cetățeni care aruncau resturi din construcții, moloz și cărămidă, pe terenul domeniului public.
Chemați la fața locului, inspectori ai Gărzii de Mediul din Slatina, au ajuns imediat și au reținut faptele.
Peste 5000 de lei au avut de achitat, ca amenzi, cetățenii certați cu legea. Ei au fost totodată obligați să achite costul cântăririi gunoiului și să îl transporte la rampa de sortare.
Mulțumim cetățenilor pentru sesizare.
0349/912 şi 0770.307.402 sunt funcționale !
Apelurile şi mesajele dumneavoastră sunt preluate de inspectorii urbani care pot astfel să urmărească și să acționeze pentru rezolvarea lor.
#Împreună se poate să reinstaurăm ordinea și respectul în comunitatea noastră!” au postat autoritățile caracaleană pe pagina de socializare a municipalității.