Inițiativa ,,Reacție pentru educație” a reușit să identifice o parte dintre resursele materiale necesare elevilor și cadrelor didactice pentru continuarea orelor în regim online. Numeroși elevi și profesori au accesat platforma NARADA și au solicitat sprijin pentru continuarea educației în mediul digital. În Olt, potrivit statisticilor, sunt afectați de starea de urgență 2618 elevi, aproape 500 având nevoie de intervenție și aproape 300 de tablete.
Narada în parteneriat cu Ministerul Educației și Cercetării, cu susținerea Cora România, au lansat o platformă digitală care le permite profesorilor și elevilor să solicite resursele materiale necesare pentru a-și continua educația în mediul digital și, în același timp, oferă posibilitatea companiilor sau persoanelor interesate să se implice și să susțină comunitățile care au nevoie de sprijin.
Agregatorul live pus la dispoziție a reușit să centralizeze nevoile a peste 100.000 de elevi și 1.100 de cadre didactice. Conform datelor prezentate până în prezent, peste 7.000 de elevi nu au acces la internet și nu își pot continua orele în regim online.
Statisticile Narada arată că la nivelul județului Olt 24 de profesori sunt afectați, 487 de elevi au nevoie de intervenție, iar 2618 elevi sunt afectați de starea de urgență. au fost depuse 19 aplicații de către profesori, prin care se solicită ajutor.
Nevoi concrete la nivel de județ:
- nevoie laptop-2
- tablete-256
- PC- 0
- acces internet- 295
- cursuri speciale-1
- plata licențe software- 3
- aparatură multifuncțională-9
- rechizite/materiale școlare-4
Nevoi personale la nivel de județ:
- consultanță asupra situației-4
- instructaj în folosirea aplicațiilor- 2
- suplimentare venituri- 1
- consiliere psihologică- 0
- alimente& medicamente- 0