Compania de Apă Olt le recomandă consumatorilor să evite ghișeele pentru plata facturilor, anunțând numerele de telefon la care cei care doresc anumite informații sau să facă sesizări se pot adresa companiei.
Activitatea la casieriile CAO și la Biroul Unic se desfășoară după program normal, însă compania le recomandă cetățenilor să folosească alte modalități de plată.
„Având în vedere ultimele măsuri luate de Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență, pentru a preveni și combate infecțiile cu coronavirus, Compania de Apă Olt face apel la beneficiarii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare să folosească pentru plata facturilor aplicația CAOmobile sau serviciile de internet banking. În această perioadă, este indicat să evite aglomerarile de casierii și să păstreze distanța regulamentara față de ceilalti clienti.”, a anunțat CAO.
Pentru a obține informații sau a depune documente pentru obținerea de avize și autorizații, CAO pune la dispoziția consumatorilor adresa de e-mail: office@caolt.ro sau numărul de telefon: 0249. 431.750.
Pentru sesizarea problemelor legate de sistemul de alimentare cu apă și canalizare, dar și alte interventii pe rețele, cetățenii au la dispoziție numărul de telefon de la Dispecerat: 0249.423.419.