WORKSHOP Internațional: CCD Olt oferă formare GRATUITĂ profesorilor olteni, în Ungaria

645

Cadrele didactice oltene care doresc să se formeze nu numai participând la cursuri, ci prin intermediul unui program care să cuprindă și cerectare, documentare, vizite și schimb de bune practici cu colegi din afara granițelor, sunt invitați de Casa Corpului Didactic Olt la un workshop în Ungaria. Formarea este GRATUITĂ, cursanții achitând serviciile turistice. Cei interesați trebuie să se grăbească, mai fiind disponibile foarte puține locuri.

Cu 175 de euro, orice cadru didactic din Olt care dorește să se formeze prin intermediul unui workshop educațional internațional, beneficiind de cursuri de formare gratuite oferite de CCD Olt, este invitat să se înscrie la Workshop-ul Internațional „Valori educaționale europene în școala secolului XXI”, organizat în Ungaria, la Gyor, în perioada 31 mai- 4 iunie. Costurile pentru cele 5 zile de atelier suportate de către profesori acoperă cheltuielile legate de cazare, masă, transport și vizite.

Workshop-ul cuprinde pe lângă cursuri și schimbul de experiență cu o școală din Gyor, schimb de bune practici cu colegii maghiari, dar și o excursie la Viena, turul Budapestei și o croazieră nocturnă pe Dunăre.

Cei interesați pot transmite la CCD Olt opțiunile de participare, însă trebuie să se grăbească, mai fiind disponibile doar 4 locuri pentru formarea grupei de 40 de persoane. Acesta este primul workshop internațional organizat de CCD Olt și, așa cum era de așteptat pe baza succesului înregistrat de astfel de ateliere de formare în alte orașe ale țării, și la Olt a stârnit interesul profesorilor. Mai ales că formarea este gratuită, CCD Olt având încheiat un parteneriat cu câteva școli din Gyor.

În urma acestui curs, cadrele didactice vor dobândi următoarele competențe: dezvoltarea metodelor OUTDOOR de „lecturare/citire” a unui oraș; dezvoltarea competențelor care permit observarea, analizarea, interpretarea, prezentarea aspectelor orașului și utilizarea în propria strategie didactică de predare OUTDOOR; politici educaționale europene; urbanism și cetățenie europeană; metode de învățare alternativă în școlile europene; înțelegerea modului în care orașul, în sine, poate fi folosit ca un ajutor în predare – învățare; creșterea alfabetizării vizuale de înțelegere a unui oraș; dezvoltarea competențelor care permit contestarea stereotipurilor.