Adevărul din presa internațională în cazul scandalului Antena 3

311

Directorul Antena 3, Mihai Gâdea, a declarat, joi, că presa internaţională „vuieşte” despre „abuzurile” la care au fost supuse televiziunile din trustul Intact. El a exemplificat cu două publicaţii respectabile din SUA, Washington Post şi New York Times.

„New York Times şi Washington Post publică pe prima pagină ştiri despre aceste abuzuri din România, în care cinci televiziuni sunt evacuate. Vuieşte presa internaţională”, a declarat Gâdea, joi, la Antena 3.

„Întrebarea care reiese din articole din presă internaţională, din New York Times, din Washington Post: avem o situaţie în România în care democraţia este pusă în discuţie?”, a continuat Gâdea insinuant.

Însă articolele din cele două publicaţii spun cu totul altceva decât ce afirmă Gâdea. Washington Post şi New York Times au preluat de fapt o ştire a agenţiei Associated Press, pe care care au publicat-o pe site, nu pe prima pagină, în care este descrisă sec situaţia televiziunilor din trustul Intact. Mai mult decât atât, publicaţiile din SUA fac referire la faptul că „statul a confiscat studiourile Antenelor în urma unei sentinţe judecătoreşti din 2014 pentru recuperarea prejudiciilor într-un caz de spălare de bani”.

2