Facturile emise de Compania de Apă Olt se pot plăti și de pe telefonul mobil

121

Compania de Apă Olt, operatorul regional pentru prestarea serviciului de alimentare cu apă, canalizare și epurarea apelor uzate din județul Olt, a lansat aplicația CAOmobile prin care clienții pot avea acces la informații despre facturi, pot efectua plata facturilor și transmite indexul apometrului prin autocitire.

”Mă bucur să îi anunț pe toți clienții noștri că de acum își pot plăti facturile emise de Compania de Apă Olt, de pe telefonul mobil. CAOmobile este o aplicație care a fost dezvoltată de specialistul nostru IT, ceea ce a însemnat un proiect foarte bun, realizat cu costuri minime. Compania de Apă Olt s-a adaptat noilor tehnologii și am implementat noi modalități de plată a facturilor care să vină în întâmpinarea dorințelor beneficiarilor serviciilor de alimentare cu apă și canalizare. Scopul nostru este să le oferim cetățenilor din orașele și comunele județului Olt, acolo unde Compania de Apă Olt este prezentă, servicii de cea mai bună calitate. Compania de Apă Olt este parte a comunității, iar de acum și o parte a marii comunități din mediul on-line”, a declarat Cătălin Ușurelu, director general Compania de Apă Olt.

Aplicația CAOmobile funcționează atât pe telefoane cu sistem de operare Android, putând fi descărcată, gratuit, din Google Play, cât și pe telefoanele mobile cu sistem de operare IOS și poate fi descărcată, gratuit, din AppStore. După instalare, beneficiarii trebuie să creeze un cont nou prin completarea datelor, codului de client și numărului de contract, informații care se găsesc pe ultima factură emisă de Compania de Apă Olt. După înregistrare, clientul va primi un mail care conține link-ul de confirmare. Odată ce contul a fost activat, beneficiarul se poate loga cu adresa de e-mail și parola înregistrată.

„Prin CAOmobile se pot vizualiza și plăti facturile emise de Compania de Apă Olt, se pot verifica facturile din ultimul an și soldul, se poate transmite indexul apometrului prin autocitire și se poate vedea graficul consumului de apă. Aplicația conține și o hartă a casieriilor și numărul de telefon de la Dispecerat care poate fi accesat din aplicație. Prin CAOmobile clienții pot primi mesaje de informare din partea Companiei de Apă. Compania de Apă Olt va dezvolta, în continuare, infrastructura on-line prin noi programe și aplicații create pentru a facilita accesul clienților la informațiile și serviciile oferite de operator.”, a anunțat compania.