Primăria Caracal angajează încă 10 inspectori și referenți

82

Cel de-al doilea municipiu al Oltului își completează aparatul administrativ cu noi angajați. Primăria a scos la concurs pentru această perioadă 10 posturi, în două etape de recrutare.

Un concurs la finele acestei luni și unul pe la începutul lui Răpciune va organiza fosta capitală a Romanațiului în vederea completării numărului de angajați de care administrația municipală are nevoie. Pentru primul concurs, 13 august este termenul limită de depunere a dosarelor, primăria recrutând un consilier principal – pentru Compartimentul Contabilitate și un inspector asistent – Compartimentul Evidenţă Patrimoniu Public şi Privat. Pentru primul post se cer studii superioare în ştiinţe economice și minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, iar pentru cel de-al doilea post studii superioare – ştiinţe juridice, ştiinţe economice, ştiinţe administrative și minimum 1 an vechime.  Concursul se va organiza pe 23 august proba scrisă, iar data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Celelalte 8 posturi scoase la concurs sunt: inspector asistent – Compartiment Certificate de urbanism; expert principal – Compartiment Protecția monumentelor istorice; inspector asistent – Compartiment Documentații de urbanism; inspector principal – Compartiment Sistem informațional geografic, nomenclatură stradală; inspector principal, referent principal și referent debutant – Compartiment Regenerarea mediului urban; referent superior – Compartiment Unitatea locală de monitorizare a serviciilor de utilitate publică.

Se cer studii liceale/superioare specifice postului și vechime între 1 și 7 ani. 22 august este termenul limită de depunere a dosarelor. Proba scrisă a cocnurseului va fi susținută pe 3 septembrie, iar data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.