Mutarea ANULUI pe piața media

55

Telekom România, compania ce deține posturile Dolce Sport a afirmat, prin vocea directorului general, Vlad Enăchescu, că a demarat procedurile de rebranding pentru posturile sale.

Începând cu data de 12 septembrie, când se va da startul noii ediții a Ligii Campionilor la fotbal, Dolce Sport va deveni Telekom Sport, dobândind o nouă identitate, dar, se pare, și ceva schimbări în ceea ce privește conținutul editorial.

Schimbarea vizează toate cele 6 posturi deținute de Telekom România.

„În urmă cu 7 ani, Dolce Sport a intrat pe piața TV din România cu dorința de a deveni televiziunea care oferă cele mai importante competiții sportive. Si am reușit să facem asta. Din 2010, Dolce Sport a oferit live telespectatorilor, pe lângă aceste competiţii, un suport editorial cu știri și producții proprii bine documentate, susținute de o echipă de calitate.

Acum credem că e timpul unei transformări strategice, care să ne aducă acolo unde ne este locul, sub identitatea Telekom! În acest sens, Dolce Sport, televiziunea deținută de Telekom România, a demarat procedurile legale de aprobare a procesului de rebranding, care va implica o nouă identitate vizuală. Vom reveni cu mai multe detalii în perioada următoare.”, a declarat Vlad Enăchescu.